Soms komt de uitnodigingsmail van Jobport niet aan. Dit gebeurt vooral bij e-mailadressen van Outlook, Hotmail of Live. Heb je een uitnodiging verwacht, maar niet ontvangen? Probeer dan onderstaande stappen.
Welke stappen moet ik volgen om de e-mail alsnog te ontvangen?
Controleer je spambox
De e-mail kan per ongeluk in de map Ongewenste e-mail (spam) terecht zijn gekomen. Controleer deze map om te zien of de uitnodiging daar staat.
Kijk in de ‘Overige’ inbox (voor Hotmail en Outlook-gebruikers)
Bij Hotmail en Outlook kan de e-mail in de map Overige terechtkomen in plaats van in Postvak IN/Prioriteit. Controleer deze map als je de mail niet kunt vinden.
Controleer of je e-mailadres correct is
Als je twijfelt of je met het juiste e-mailadres bent uitgenodigd, neem dan contact op met je coach.
Vraag je coach om de uitnodiging opnieuw te versturen
Als de uitnodiging niet in je inbox of spambox staat, kan je coach de uitnodiging opnieuw versturen.
Voeg Jobport toe als veilige afzender
Soms blokkeert Microsoft e-mails van Jobport. Dit kun je voorkomen door notifications@jobport.nl als veilige afzender toe te voegen. Dit kan alleen via een computer in de browser, niet via de Outlook-app op een telefoon of tablet.
Hoe voeg je een veilige afzender toe in Outlook?
Ga naar Outlook.com en log in.
Klik rechtsboven op het tandwiel-icoon (Instellingen).
Zoek op ‘Afzenders’ met de weergegeven zoekbalk.
Ga naar Veilige afzenders en domeinen.
Klik op ‘Veilige afzender toevoegen’ en vul in:
notifications@jobport.nl
.Klik op ‘OK’ om op te slaan.
Neem contact op met je coach als je de uitnodiging nog steeds niet ontvangt
Heb je alle stappen geprobeerd en nog steeds geen mail ontvangen? Neem dan contact op met je coach. Zij kunnen je verder helpen.