Heb je een nieuw bericht ontvangen, zijn er nieuwe vacatures beschikbaar via de organisatie, of zijn er nieuwe passende vacatures gevonden op basis van jouw zoekopdrachten? Dan krijg je hier vaak automatische een e-mail over. Hier lees je hoe je de e-mailinstellingen kunt aanpassen.
Als kandidaat kun je alleen afwijken van de standaard e-mailinstellingen als jouw coach dat toestaat. In de applicatie zie je welke onderdelen je wel of niet mag aanpassen. Wil je dat het onderdeel uit of aan staat, maar kun je dit zelf niet aanpassen? Neem dan contact op met je coach. Die kan je helpen of uitleggen waarom het aanstaat of niet kan worden aangepast
E-mailinstellingen wijzigen
Klik rechtsboven op jouw initialen of de foto (gebruikersmenu):
Kies voor Instellingen:
Kies vervolgens op de Instellingenpagina voor E-mailinstellingen:
Op de E-mail instellingen pagina kun je het volgende aanpassen:
E-mail verzenden: Hiermee geef je aan of je een e-mail wel of niet automatisch naar je inbox wil laten verzenden.
Frequentie: Hiermee geef je aan hoe vaak wil je de e-mail wenst te ontvangen.




